mercoledì 25 aprile 2018

Saluti da Edoardo

Γεια σας,
Με λένε Edoardo Trombettieri και είμαι ένας πρώην φοιτητής του σχολείου Liceo Classico Quinto Ennio. Ήρθα στην Αθήνα, όπου θα ζήσω μέχρι τον Ιούλιο, στις 16 Σεπτέμβριου χάρη στο Πανεπιστήμιο Μπολόνια.
Κέρδισα τον Εράσμους διαγωνισμό ένα χρόνο πριν χάρη στην ακαδημαϊκή πορεία μου, αλλά πιο πολύ χάρη στην βοήθεια του Dopolavoro Filellenico, που είναι ένας πολιτιστικός σύλλογος που ασχολείται με την αναπαραγωγή των παραδόσεων του ελληνικού κόσμου. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής μου, μου έχουν ζητηθεί πολλά για την ένωση γιατί φαίνεται κάτι παράξενο
Ποιός ενδιαφέρεται τόσο πολύ για τον ελληνικό πολιτισμό στην Ιταλία, στην εποχή μας; Χάρη και στην ύπαρξη αυτής της σύνδεσης, τώρα μπορώ να ζήσω αυτή την εμπειρία.
Θέλω να προσκαλέσω όλους τους φίλους μου να συμμετάσχουν σε όλες τις συναντήσεις που οργανώνονται από αυτόν τον όμορφο σύλλογο που αποτελείται από όμορφους ανθρώπους.
Πρέπει να πω επίσης ότι χάρη στο σχολείο μου και την κλασική εκπαίδευση του, μπορώ να εκτιμήσω όλα όσα αυτή η πόλη μου προσφέρει.
Η κλασική εκπαίδευση μέκανε ικανό να αναπτύξω μία κριτική ικανότητα που άλλα σχολεία δεν θα μου είχαν δώσει ποτέ. Και θα ήθελα ακόμα να πω κάτι όσον αφορά το σχολείο Quinto Ennio. Πρέπει να ευχαριστήσω όλους τους δασκάλους: νομίζω ότι δεν έχω συναντήσει ποτέ άτομα τόσο πρόθυμα όσο αυτοί.
Με βοήθησαν πολύ στην πορεία της ανάπτυξης μου ως άτομο, όχι μόνο ως φοιτητή. Προκάλεσα τόσο δύσκολα προβλήματα, αλλά οι δάσκαλοι μου ήξεραν πάντα τι να κάνουν, και δεν μεγκατέλειψαν ποτέ.
Δυστυχώς, ξέρω καλά όλες τις δυσκολίες που η κλασική εκπαίδευση πρέπει να ξεπεράσει. Για αυτόν τον λόγο, έκανα αυτό το βίντεο: θέλω να ευχηθώ το καλύτερο στους δασκάλους μου και το σχολείο μου, που ήταν το δεύτερο σπίτι μου.
Ελπίζω ότι θα έχουμε την ευκαιρία να συναντηθούμε όσο το δυνατόν συντομότερα.
Πολλά χαιρετίσματα από την Αθήνα.

Edoardo

Nessun commento:

Posta un commento

LA CANZONE DEL GRUPPO - ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ

Abbiamo scelto questa canzone perché in qualche modo ci rappresenta, anche se è una condizione piuttosto comune a molti nella nostra epoca. Anche noi quando dobbiamo riunirci, per un motivo o per l'altro, per impegni di uno o dell'altro, troviamo difficile se non impossibile incontrarci. Inoltre è cantata da un gruppo di bravi artisti affiatati che speriamo possano portare fortuna alla nostra associazione. Cliccando qui possiamo trovare il testo e la traduzione in italiano